niedziela, 18 stycznia 2015

Początek

Witam wszystkich!
Jestem Lilka i zapraszam serdecznie na moje opowiadanie pt. "W poszukiwaniu szczęścia". Mam nadzieję, że komuś przypadnie do gustu. ;) Będzie to moje drugie "dzieło", że się tak wyrażę po "Nigdy nie przestawaj się uśmiechać", które znajdziecie pod adresem: nigdynieprzestawajsieusmiechac.blogspot.com
Chciałabym już na wstępie prosić, aby każdy, kto to czyta (nawet jeśli blog już będzie zakończony), zostawił po sobie ślad w postaci komentarza. To dla mnie naprawdę ważne, ponieważ dodaje mi motywacji. :) Każda opinia jest dla mnie na wagę złota. Piszcie szczerze.
Z góry zaznaczam, że rozdziały będą się pojawiać raz w tygodniu, ale będą dłuższe niż na pierwszym blogu.
Zachęcam do klikania opcji "Follow by Email" zaraz pod tytułem opowiadania, dzięki której będziecie informowani o nowych wpisach. Możecie też pisać do mnie maile i będę Was informować - jak kto woli. ;)
Cóż, powinnam się też chyba przedstawić... No niby tak, ale biorąc pod uwagę, że część rzeczy znajdziecie na moim pierwszym blogu, na moim profilu w Google+ oraz na photoblogu, to może napiszę tylko tyle, że w tym roku obchodzić będę 18 urodziny, uczę się w LO w klasie biologiczno-chemicznej i jestem zagorzałą cule. <3 Jednak pomimo mojej miłości potrafię docenić inne drużyny i staram nie pałać się do nich nienawiścią. ;D
No to to by było na tyle. W ciągu dwóch najbliższych dni pojawi się pierwszy rozdział, więc nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić do lektury. A zanim pojawi się coś tu, zapraszam na "Nigdy nie przestawaj się uśmiechać".
~Lila

3 komentarze:

  1. Kochana jasne jest to że przypadnie do gustu:**
    maila mojego podam ci na photoblogu bo nie wiem ale ta opcja pod tytułem mi nie działa. Będę codziennie wpadać i czytać twoje piękne opowiadanie<33
    PS:Po wene wpadaj do nas na photoblogXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że będę wpadać. :D Miałabym opuścić fbl? Nigdy! <3

      Usuń
  2. Ciekawie się zapowiada, zabieram się za czytanie :D a w wolnej chwili zapraszam do siebie http://mynotneededblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń